Cad é Fíordheimhniú Multifactor
Is sraith bhreise slándála é fíordheimhniú ilfhachtóra (MFA) do chuntas logála isteach Oifig BOO Chorcaí 365. Trí d'aitheantas a fhíorú trí fhachtóir breise a úsáid (rud atá i do sheilbh agat, amhail d'fhón) cuirtear cosc ar dhaoine eile rochtain a fháil ar do chuntas, fiú má tá do phasfhocal ar eolas acu
I measc na bhfachtóirí breise is féidir a úsáid chun fíorú a dhéanamh tá cóid slándála a sheoltar mar theachtaireachtaí téacs chuig fóin phóca, feidhmchláir ceadaithe fón póca amhail Aip Microsoft Authenticator. B'fhéidir go bhfuil cur amach agat ar chuid de na cleachtais a úsáidtear go forleathan cheana féin le haghaidh baincéireachta agus ceannaigh ar líne.
Cén fáth a bhfuil BOO Chorcaí ag tabhairt isteach Fíordheimhniú Ilfhachtóra?
Cuidíonn Fíordheimhniú Multifactor troid i gcoinne phishing, innealtóireacht shóisialta agus phasfhocal brute-bhfeidhm ionsaithe agus cabhraíonn sé a dhaingniú do logáil isteach ó ionsaitheoirí leas a bhaint as dintiúir lag nó goidte.
Mar gheall ar líon méadaitheach comhréitigh cuntais a ndearnadh iarracht orthu, táimid ag méadú slándáil cuntais tríd an rud a bhfuil "a fhios agat" (d'ainm úsáideora agus do phasfhocal) a mhéadú le fachtóirí fíordheimhnithe breise, rud a ligeann duit iarratais slándála ceadaithe a sheoltar chuig fón póca agus níos mó a úsáid, chun do shonraí pearsanta agus do chóras institiúideach a chosaint.
Mar sin, conas a oibríonn sé?
De ghnáth, ní úsáideann tú ach ainm úsáideora agus pasfhocal chun logáil isteach ar sheirbhísí. Le MFA cumasaithe ar do chuntas, tá fachtóir fíordheimhnithe breise ag teastáil chun an logáil isteach a chomhlánú ar sheirbhísí a éilíonn sé. Úsáideann an fachtóir breise rud éigin atá i do sheilbh agat, mar shampla fón póca. Nuair a logálann tú isteach i seirbhís atá cumasaithe do MFA, tar éis duit d'ainm úsáideora logála isteach agus do phasfhocal a iontráil, iarrtar cód fíoraithe nó foirm eile ceadaithe uait chun an próiseas logála isteach a chomhlánú.
- An chéad uair a logálann tú isteach i seirbhís chumasaithe MFA beidh ort an próiseas logála isteach a chomhlánú ag baint úsáide as an gceadú breise. D'fhéadfadh logáil isteach ina dhiaidh sin leid a thabhairt don cheadú breise, go háirithe má cheanglaíonn tú do ghléas le líonraí éagsúla agus/nó má úsáideann tú iad ó áiteanna éagsúla (go náisiúnta nó thar lear) Ina theannta sin, an chéad uair a úsáideann tú feidhmchlár nua eile ar an ngléas chun logáil isteach, iarrfar ort an ceadú breise a fháil.
Conas MFA a chumasú ar mo Chuntas Oifig BOO Chorcaí 365?
Cumasaítear é seo go huathoibríoch ar gach cuntas foirne.
Ar do chéad logáil isteach iarrfar ort MFA agus SSPR a chur ar bun (Athshocraigh Pasfhocal Féinseirbhíse)
Más ball foirne BOO thú agus mura bhfuil MFA cumasaithe ar do chuntas, déan teagmháil leis an icthelpdesk@corketb.ie
Is féidir leat do shocruithe slándála a chumasú nó a nuashonrú freisin trí dhul chuig https://mysignins.microsoft.com/security-info áit ar féidir leat na roghanna sínithe isteach a bhaineann le do Chuntas Office 365 a ghníomhachtú, a chur leis nó a nuashonrú.
Mar sin, conas is féidir liom MFA a chumrú ar mo chuntas nuair a spreagtar é?
Cliceáil anseo le do thoil chun treoracha agus screenshots a fheiceáil.
Fíordheimhniú Multifactor agus Treoir Athshocraithe Pasfhocal Féinseirbhíse
Cliceáil anseo chun féachaint ar an treoir ghearr físe seo.
Cá mbeidh orm MFA a úsáid?
Nuair a bheidh MFA cumraithe ar do chuntas, beidh ort é a úsáid gach uair a logálann tú isteach ag baint úsáide as do Chuntas Oifig BOO Chorcaí 365. D'fhéadfadh an Roinn TFC suíomhanna áirithe nach mbeidh MFA ag teastáil iontu a liostú. Mar shampla, nuair a logálann tú isteach i do scoil nó i d'ionad, b'fhéidir nach ndéanfaidh MFA iarratas agus dá bhrí sin is féidir leat logáil isteach le do phasfhocal amháin.
Cad a tharlaíonn má fhaighim pras / glao / téacs gan choinne chun mo logáil isteach a cheadú?
Is iondúil go gciallaíonn iarratas gan iarraidh chun logáil isteach nár thionscain tú a cheadú go bhfuil d'ainm úsáideora agus do phasfhocal logála isteach ar eolas ag duine eile, agus go bhfuil tú ag iarraidh é a úsáid. Ná ceadaigh na hiarratais seo, athraigh do phasfhocal agus tuairiscigh an teagmhas icthelpdesk@corketb.ie.
Ceisteanna Coitianta
Cliceáil anseo chun rochtain a fháil ar roinnt Ceisteanna Coitianta.